Bohaterowie przeboju kinowego „Jak wytresować smoka 3”

Bohaterowie przeboju kinowego „Jak wytresować smoka 3”
na etykietach produktów Żywiec Zdrój®

„Jak wytresować smoka 3” to kolejna część wzruszającego filmu familijnego, który wszedł na ekrany kin w lutym br. Ulubionych bohaterów kinowego przeboju można zobaczyć również na produktach Żywiec Zdrój®. Znane postacie pojawiły się na etykietach wody niegazowanej i niskokalorycznych napojów niegazowanych o smaku brzoskwiniowym, poziomkowym, malinowym i limonkowym o pojemności 0,5l.

Ulubione postacie z filmu animowanego „Jak wytresować smoka 3” można znaleźć już od lutego na etykietach wody niegazowanej Żywiec Zdrój® ze sportowym zamknięciem o pojemności 500 ml, jak również na etykietach wariantów napojów smakowych w tym samym formacie. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków nawiązują do charakteru filmu. W ofercie można znaleźć smak smoczo-malinowy, odlotowo-limonkowy, dziko-brzoskwiniowy oraz potwornie poziomkowy. Warianty smakowe są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają tylko naturalne aromaty. Ich skład, oparty na krystalicznej wodzie źródlanej to alternatywa dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów dostępnych w sklepach oraz do domowych syropów do wody z dużą ilością cukru. Uwagę dzieci przykują również widoczne na etykietach świecące w ciemności elementy smoków, nawiązujące do cech bohaterów filmu. Etykiety mają zachęcać do zabawy – żeby elementy świeciły, najpierw należy je naświetlić latarką.

Kampania promocyjna prowadzona jest w wybranych punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca kwietnia br.

Woda niegazowana i produkty smakowe z licencją „Jak wytresować smoka 3” dostępne są w opakowaniach o pojemności 500 ml w szerokiej dystrybucji, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,39 zł dla napojów smakowych i 1,89 zł dla wody niegazowanej.

O firmie
Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce . Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce
i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju .

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE – producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt
i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.
W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać w „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.

Authors
Top