Z Sodexo zakupy w Biedronce jeszcze tańsze

Warszawa, 16 listopada 2018 roku

Sieć sklepów detalicznych Biedronka rozszerzyła zakres współpracy z Sodexo Benefits and Rewards Services i po raz kolejny została partnerem akcji promocyjnych przygotowanych dla posiadaczy kuponów i kart podarunkowych Sodexo.
Od października 2017 roku kupony podarunkowe i żywieniowe oraz karty przedpłacone emitowane przez firmę Sodexo są akceptowane we wszystkich sklepach sieci Biedronka, których obecnie jest 2850 w całej Polsce. Od tego czasu użytkownicy rozwiązań oferowanych przez Sodexo mogą korzystać z licznych promocji i rabatów na zakup produktów dostępnych w sieci. Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki oraz Sodexo Benefits and Rewards Services, lider na rynku świadczeń pozapłacowych, zdecydowali o rozszerzeniu współpracy o kolejne wspólne akcje promocyjne przygotowane z myślą o zbliżających się świętach Bożego Narodzenia.
Świąteczny Pakiet Promocji Sodexo
W Pakiecie Promocji dołączanym do wszystkich Kart i Kuponów Sodexo, które są popularnym wśród pracowników i partnerów biznesowych prezentem z okazji świąt Bożego Narodzenia, znalazły się dwie oferty specjalne przygotowane wspólnie z Biedronką:
1. Dla wszystkich, którzy szukają pomysłu na świąteczny prezent dla najmłodszych, przygotowano promocję, w ramach której przy zakupie trzech zabawek, klienci zapłacą tylko za dwie. Promocja dotyczy artykułów kupionych w dniach 1 – 24 grudnia br.
2. Z kolei każdy kto w dniach 1 – 24 grudnia br. zrobi zakupy za minimum 249 złotych otrzyma voucher o wartości 30 złotych do wykorzystania na kolejne zakupy w Biedronce w dniach 27 grudnia – 5 stycznia.
Warunkiem skorzystania z promocji jest wręczenie kasjerowi Kuponu Promocyjnego znajdującego się w Pakiecie Promocji przed dokonaniem płatności za zakupy.
Dodatkowo dla posiadaczy Karty Podarunkowej Sodexo z Pajacykiem, w Biedronce przygotowano specjalną promocję na zakup zestawów kosmetycznych z 30% rabatem. Oferta doskonale wpisuje się w okres przygotowania gwiazdkowych prezentów i obowiązuje aż do Wigilii.

Biedronka jest nie tylko największym akceptantem naszych kuponów podarunkowych, ale również strategicznym partnerem świątecznego pakietu promocji. Co roku dokładamy wszelkich starań, by był on atrakcyjny i spełniał aktualne oczekiwania użytkowników. Jesteśmy przekonani, że promocje przygotowane wspólnie z Biedronką ucieszą naszych Klientów i będą stanowiły realne wsparcie ich domowego budżetu –– powiedziała Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy
z Partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services.

Promocje nadrukowane na kuponie
Atrakcyjne oferty znajdują się również na rewersach bonów Sodexo. Do końca stycznia 2019 roku płacąc Kuponem Podarunkowym o nominałach 10 i 20 złotych można skorzystać z promocji na Pepsi – Kup 2 w cenie 1 – czyli nabyć dwie butelki napoju gazowanego Pepsi, o różnych smakach, o pojemności 1,75 litra, w cenie jednej. Ponadto na Kuponach Podarunkowych o nominałach 50 i 100 złotych znajduje się atrakcyjny 30% rabat na zakup słodyczy marki Magnetic. Natomiast użytkownicy Kuponów Żywieniowych Sodexo mogą do końca stycznia 2019r. skorzystać z rabatu na zakupy w sklepach Biedronka, w wysokości 10% wartości Kuponu.

Wielu z naszych klientów przed Świętami otrzymuje bony Sodexo. Jesteśmy pewni, że nasza oferta w tym szczególnym okresie zainteresuje zarówno tych, którzy chcą zrobić zakupy spożywcze, jak i poszukujących ciekawych prezentów dla swoich bliskich – powiedział Szymon Sochacki, dyrektor ds. marketingu operacyjnego z Jeronimo Martins Polska S.A.
Więcej informacji o Pakiecie Promocji dołączanym do Kuponów i Kart Sodexo oraz regulaminy promocji są dostępne na www.DlaCiebie.sodexo.pl i www.sodexomotywacja.pl.
Kontakt:
Sodexo – Marta Zagożdżon, tel. +48 605 073 929, e-mail: [email protected]
Biedronka – Biuro Prasowe, tel. +48 696 772 213, e-mail: [email protected]

Biedronka
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2850 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa od 20 lat,
a także ekspertem w zakresie programów motywacyjnych oraz zarządzania efektywnością. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku. W 2016 roku firma Aon Hewitt, światowy lider w doradztwie i rozwiązaniach outsourcingowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, po raz kolejny doceniła działania Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce, przyznając firmie certyfikat Aon Hewitt Best Employer™ na poziomie międzynarodowym i krajowym.

Grupa Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 425 000 pracowników Sodexo w 80 krajach projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz
w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów
na całym świecie.

Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2017 roku)

Grupa Sodexo na świecie
20,7 miliardów euro skonsolidowanego dochodu
427 000 pracowników
19. pozycja na liście największych pracodawców
na świecie
80 krajów
100 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 200 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 250 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 200 zatrudnionych pracowników
400 Klientów
250 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji
Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych

hastagi na stronie:

#promocje z sodexo #sodexo biedronka

Authors
Top