Data publikacji: 2020-02-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „2 Miliony Grześków do wygrania” w loterii marki
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie
Aż dwa miliony wafelków Grześki można wygrać w loterii marki, która startuje 1 lutego br. To już druga edycja akcji promocyjnej, opartej na mechanizmie instant win, która w ubiegłym roku cieszyła się ogromną popularnością wśród konsumentów.
Loteria „2 Miliony Grześków do wygrania” potrwa od 1 lutego do końca marca 2020 r. Każdy konsument, który w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g” otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazły się aż dwa miliony Grześków! To już druga edycja loterii, oparta na tych samych zasadach, lecz z 2 razy większą liczbą nagród! Promocja zyska szerokie wsparcie komunikacyjne w mediach (TV, online, OOH) oraz punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Wygrane wafelki będzie można odbierać do 30 kwietnia br. Szczegóły loterii oraz regulamin akcji od 1 lutego br. na stronie: www.grzeski.pl. Organizatorem loterii jest agencja G3 Group. Kreacje na potrzeby komunikacji loterii przygotował agencja Just. Media do kampanii reklamowej zakupił dom mediowy Initiative Media. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications. Producent: Colian Sp. z o.o. Marka: Grześki Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g, Cena regularna: ok. 1,19 zł Producent: Colian Sp. z o.o. www.grzeski.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie