Data publikacji: 2019-04-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nadciągają posiłki! Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie
Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio
Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców – różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby. Nie jest to zapowiedź filmu akcji, ale z pewnością będzie się działo! Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa Małego Głoda jest gotowa do działania. Jak Danio poradzi sobie w walce z Głodami? Wiosenna kampania promocyjna marki Danio prezentuje nowych bohaterów marki – Ekipę Małego Głoda. Znany od lat Mały Głód jest już zmęczony działaniem w pojedynkę, dlatego wzywa wszystkie inne Głody do pomocy i tworzy Ekipę Małego Głoda. Każdy z nowych Głodów ma inny charakter, wykorzystuje wszystkie swoje zdolności i zaskakuje pomysłowością. Do Ekipy dołącza potężnych rozmiarów głód poranny zwany Burczkiem, który dopada człowieka, kiedy ten ledwie się obudzi i jeszcze nie jest w stanie się obronić. Ociężały, zaspany Burczek tylko z pozoru jest niegroźny – w rzeczywistości jest nieustępliwy i wykorzystuje poranne roztargnienie. Szeregi Ekipy Małego Głoda zasilił również wyjątkowo podstępny Głodróżnik – głód, który lubuje się w ataku z zaskoczenia, potrafi godzinami snuć się za człowiekiem, by dopaść w najmniej oczekiwanym momencie – w drodze lub w podróży. Jest nieustępliwy, nie daje się przekonać, zmusza do zmiany planów i kusi, by skorzystać z przekąsek tu i teraz. W Ekipie pojawiła się również niepozorna Głodzinka, która wykorzystuje podstępne metody – zaskoczenie i kapryszenie. Głodzinka to typ poszukujący, najtrudniej jej dogodzić, sama nie wie, czego chce, a wybredny gust jest jej znakiem rozpoznawczym. Potrafi wybrzydzać godzinami, ma wygórowane oczekiwania. Każdy z nowych Głodów wyróżnia się czymś innym i ma własny plan działania. Mały Głód ze swoją Ekipą będzie trudnym przeciwnikiem dla Danio. Niedługo przekonamy się, jak Danio sobie z tym radzi. „Kampania wykorzystująca bohaterów – Ekipę Małego Głoda, pozwala na zaprezentowanie produktów odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. Danio nie jest już tylko jedną „metodą na Głoda”, ale pozwala zaspokoić uczucie głodu w wielu sytuacjach, zarówno rano, kiedy często towarzyszy nam pośpiech, w podróży, jak i wtedy, gdy nie do końca wiemy, na co mamy ochotę” – tłumaczy Zofia Legierska, kierownik marki Danio.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie