Data publikacji: 2018-03-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kampania spotowa Oranżady Hellena
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie
16 marca wystartowała nowa kampania reklamowa marki Oranżada Hellena. W sześciu rotujących spotach, można usłyszeć Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi.
Oranżada Hellena to jedna z czołowych marek na polskim rynku napojowym. Konsekwentnie realizuje działania wokół claimu Cudze chwalicie, swego nie znacie. W najnowszej kampanii kluczowe są: silny branding kolorystyczny, znane i lubiane głosy oraz ciekawa konwencja spotów. W sześciu rotujących reklamach można usłyszeć gwiazdy polecające Oranżadę Hellena: Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi. Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne. Będzie realizowana również w kanałach Social Media: Facebook, YouTube i Instagram. Oranżada Hellena otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Przewidziano m.in. dodatkowe, spójne wizerunkowo z reklamą, ekspozycje produktów. Ponadto w placówkach handlowych przewidziano wsparcie w postaci materiałów POS z mocnym brandingiem: plakaty, wobblery i foldery. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja GonnaBe, a za jego produkcję Studio Filmowe M5. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications. Metryczka kampanii: Termin: 16.03.2018 – 10.06.2018 Hasło kampanii: Cudze chwalicie, swego nie znacie Klient: Colian (Hellena) Media: TV, Internet, materiały POSM Kreacja: Agencja GonnaBe Produkcja: Studio Filmowe M5 Dom mediowy: Universal McCann
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie