Skip to content
wtorek, 4 listopada, 2025
Latest:
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!
  • Jak jeść lżej, a nadal smacznie? Lato w kuchni
  • 22 sierpnia – międzynarodowy dzień bułeczek bao, czyli święto azjatyckiej kuchni
  • 5 pytań o nabiał, które zawsze chciałeś zadać
  • Jak wspierać karmiące mamy? Oto jest pytanie!
Przejmij scenę razem z Rockstar

Smardz

Aktualności i wiadomości prasowe: smaczna kuchnia

  • smardz.pl
  • Dania gotowe
  • Grzyby
  • Produkty
  • Przepisy
  • Przyprawy
  • Święta
  • Rośliny
  • Żywienie
    • Kawa
    • Żywność
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 smardz.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.smardz.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.smardz.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink calories 8 oz #rockstar energy drink australia #rockstar energy drink 2021 #rockstar energy drink walmart #rockstar energy drink gears 5 codes #rockstar energy drink headquarters
  • ← Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Pyszne bezglutenowe przekąski
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Jarmark w Porcie Łódź

Jarmark w Porcie Łódź
W najbliższy czwartek, 14 września, w Porcie Łódź rozpocznie się Jarmark Produktów Regionalnych. Przez cztery dni, na stoiskach lokalnych wystawców, będzie można zakupić zdrową i nieprzetworzoną żywność.

Mini tarty z serem, szynką i papryką oraz ketchupem

Mini tarty z serem, szynką i papryką oraz ketchupem
Doskonała przekąska dla kobiet, które kochają piłkę nożną

Nowość! Czas na grilla! – Kaszok i Ryżok marki Berger

Nowość! Czas na grilla! – Kaszok i Ryżok marki Berger
Wraz z nadejściem sezonu grillowego marka Berger przygotowała dwie oryginalne propozycje, w sam raz do wrzucenia na ruszt. Kaszok i Ryżok znajdą uznanie wśród miłośników grillowania, którzy stawiają na lekkie i nowoczesne pr

3 pomysły na śniadanie w wersji orientalnej

3 pomysły na śniadanie w wersji orientalnej
Informacja prasowa Łódź, 7 listopada 2016 3 pomysły na śniadanie w wersji orientalnej Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Z tym stwierdzeniem spotykamy się […]

FRoSTA na tropie wegetariańskich smaków

FRoSTA na tropie wegetariańskich smaków
Przez lata traktowany z dystansem, udowodnił że nie jest tylko chwilową modą. Wegetarianizm – bo o nim mowa – to nie tylko zmiana diety, lecz całego stylu życia. Dziś kuchnia wegetariańska wychodzi poza swoje ramy, zachwyca
listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Mapa strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
Aktualności kulinarneBoże NarodzenieBulionyEsencjeFixyGorący KubekgrzybyKonkursyLIFESTYLENagrodyNaturalnie SmaczneProduktyPrzyprawySosySosy sałatkowewielkanocwielkanoc 2017zupyświętaŻywienie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.