LIFESTYLE Żywienie

Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach!

Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach!
Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla

Data publikacji: 2019-03-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach!
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.

Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach! LIFESTYLE, Żywienie - Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.

Akuku! to jedyna polska marka żelków z obniżoną o 30% zawartością cukrów i aż 20% zawartością soku owocowego w składzie. Pozycjonowana jako idealna przekąska nie tylko dla dzieci, doskonale wpisuje się w kontekst rodzinnego relaksu w takich miejscach, jak kina.   Do końca roku, w ramach współpracy partnerskiej z Multikinem, w 46 multipleksach na terenie całego kraju, dostępne będą specjalne, logowane „Pufy dla Malucha”. Dzięki nim każde dziecko podczas seansu filmowego może wygodniej i wyżej siedzieć w kinowym fotelu. Dodatkowo, w kampanii  on-screen na terenie wszystkich kin sieci, emitowany będzie 30-sekundowy spot reklamowy marki Akuku!.   Ponadto w wybranych 28  kinach w 23 miastach w Polsce działania wspierają aktywności, realizowane w ramach kinowej oferty „Urodzinki w Multikinie”. W strefach zabawy dla dzieci marka Akuku! zapewnia obecność animatorów, poduch-maskotek sympatycznego brand hero oraz sampling żelków. Akcja w Multikinach została zaplanowana i zrealizowana przez Dział Marketingu Strategicznego Dywizji Słodkiej Colian. Autorem spotu reklamowego wykorzystywanego w kampanii on-screen jest agencja Havas.   Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=HRecMRO_37I  

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach! LIFESTYLE, Żywienie - Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

A to już wiesz?  Czekoladowy Weekend 2019 za nami!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy