LIFESTYLE Żywienie

Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej

Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej
Akuku! kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną. Do emitowanych od marca billboardów sponsorskich w maju dołącza ekspozycja 15-sekundowego spotu. Kampania jest zaplanowana do

Data publikacji: 2019-05-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

Akuku! kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną. Do emitowanych od marca billboardów sponsorskich w maju dołącza ekspozycja 15-sekundowego spotu. Kampania jest zaplanowana do sierpnia.

Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej LIFESTYLE, Żywienie - Akuku! kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną. Do emitowanych od marca billboardów sponsorskich w maju dołącza ekspozycja 15-sekundowego spotu. Kampania jest zaplanowana do sierpnia.

Mniej cukrów! Więcej soku! to postulaty głoszone przez brand hero marki, sympatycznego żelka Akuka, w 15-sekundowym spocie reklamowym, emitowanym w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN oraz w kanałach z pakietów tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Discovery Life, Food Network czy BBC Lifestyle). Kampania o charakterze wizerunkowym i produktowym jest realizowana pod hasłem „Akuku! Owocuje zaskoczeniem!”. Podkreśla radosny, zabawowy charakter marki, bazując na postaci jej bohatera. Akuku! to jedyna polska marka żelków z obniżoną o 30% zawartością cukrów i aż 20% zawartością soku owocowego. Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku żelków Akuku!, jako przekąski o bardzo dobrym składzie i gwarantującej doskonałą zabawę. Spot reklamowy wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił Dom Mediowy Initative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej LIFESTYLE, Żywienie - Akuku! kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną. Do emitowanych od marca billboardów sponsorskich w maju dołącza ekspozycja 15-sekundowego spotu. Kampania jest zaplanowana do sierpnia.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

A to już wiesz?  Tradycyjne produkty roślinne wracają do łask. Czas na mąkę lnianą!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy