Data publikacji: 2018-10-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie
Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.
Goplana Toffino to popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem. Aktualna oferta marki obejmuje trzy smaki. Do Toffino Choco dołączyły w ostatnim czasie dwie nowości: Toffino Creamy i Toffino Caramel macchiato. We wrześniu design całej linii został odświeżony i unowocześniony. Udoskonalone torebki zyskały, między innymi, uszlachetnienia w postaci folii metalizowanej i matowego lakieru. Nowa odsłona Toffino przyciąga uwagę wyrafinowanym stylem i doskonale wpisuje się w aktualne trendy. Elegancki wizerunek i ten sam, doskonale znany smak to kwintesencja sukcesu marki, dla której od 15 października br. zaplanowano silne wsparcie reklamowe w telewizji (w stacjach tematycznych Polsatu i TVN-u). Dodatkowe działania komunikacyjne są realizowane w Internecie w ramach kampanii online w zasięgowych portalach informacyjnych, na You Tube oraz na platformie VOD. Kreację i produkcję spotów powierzono agencji Red8, media zakupił dom mediowy Initiative. Za realizację kampanii w Internecie odpowiada Pure Play. Spot do pobrania tutaj: https://wetransfer.com/downloads/5334594e2ce90ab2e36df35c14c0453320181015071016/ea7188
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie