LIFESTYLE Żywienie

Grześki z kolejną kampanią reklamową

Data publikacji: 2018-02-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.

Grześki z kolejną kampanią reklamową LIFESTYLE, Żywienie - „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.

Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.   Emisję spotu telewizyjnego (30 sek. i 15 sek.) zaplanowano w zasięgowych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych. Na potrzeby Internetu, przygotowano odrębny spot w popularnej dla vlogosfery konwencji filmiku z recenzją rozpakowywanego produktu (unboxing) – wersja 90 sek. i 30 sek. Działania będą prowadzone w serwisach YouTube, Facebook i VoD. W ramach kampanii zabudżetowano również aktywności w kinach.   Za kreację odpowiada agencja Just. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Gong. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Kampania potrwa do końca marca br.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Grześki z kolejną kampanią reklamową LIFESTYLE, Żywienie - „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #LIFESTYLE   #Żywienie