LIFESTYLE Żywienie

Joyfills – z miłości do przekąsek

Joyfills – z miłości do przekąsek
Wszyscy kochamy przekąski – nieważne czy słodkie czy słone, chrupiące czy rozpływające się w ustach. Na rynku pojawiła się właśnie zupełna nowość. Joyfills od Mondelez Polska skradną serca wszystkich miłośników

Data publikacji: 2019-04-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Joyfills – z miłości do przekąsek
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

Wszyscy kochamy przekąski – nieważne czy słodkie czy słone, chrupiące czy rozpływające się w ustach. Na rynku pojawiła się właśnie zupełna nowość. Joyfills od Mondelez Polska skradną serca wszystkich miłośników przekąsek.

Joyfills - z miłości do przekąsek LIFESTYLE, Żywienie - Wszyscy kochamy przekąski – nieważne czy słodkie czy słone, chrupiące czy rozpływające się w ustach. Na rynku pojawiła się właśnie zupełna nowość. Joyfills od Mondelez Polska skradną serca wszystkich miłośników przekąsek.

Joyfills – z miłości do przekąsek  Wszyscy kochamy przekąski – nieważne czy słodkie czy słone, chrupiące czy rozpływające się w ustach. Wybieramy je na spotkania ze znajomymi, chwytamy w biegu, zabieramy w podróż lub zajadamy się nimi sami, relaksując się przed ulubionym filmem. Na rynku pojawiła się właśnie zupełna nowość. Joyfills od Mondelez Polska skradną serca wszystkich miłośników przekąsek. Słodkie przekąski to nieodłączny element codzienności Polaków, na co wskazują również liczby – w ubiegłym roku kupiliśmy prawie 4 miliardy sztuk słodyczy[1]. Małe, słodkie lub słone przekąski to dla nas świetny sposób na umilenie czasu spędzonego ze znajomymi, zaspokojenie małej zachcianki lub podkręcenie nastroju. Niewielkie paczki z przekąskami, mogą zostać bez wątpienia okrzyknięte paczkami radości, ponieważ zawsze niezwykle skutecznie poprawiają nasze samopoczucie. Chwytamy za nie podczas zabieganego dnia, przemieszczając się ze spotkania na spotkanie, pomiędzy zajęciami w szkole lub na uczelni, czy zabieramy ze sobą w podróż. Na rynku królują głównie czekoladowe i słone propozycje przekąsek. Firma Mondelez Polska proponuje jednak zupełnie nowy produkt z segmentu ciastek specjalnie dla przekąskowców. Joyfills to małe chrupiące przekąski pełne kremowego nadzienia, dostępne w dwóch unikalnych smakach: z czekoladą Milka i kremem Oreo. To idealna alternatywa dla osób, które szukają czegoś pysznego, co pozwoli na poprawę nastroju w każdej chwili. Dzięki poręcznemu opakowaniu 75 g możemy mieć Joyfills zawsze przy sobie, gotowe do schrupania na raz. Małe, słodkie Joyfillsy są chrupiące i po brzegi wypełnione lekkim kremem rozpływającym się w ustach. Ta paczka radości w wersji dla fanów smaku Oreo lub Milka, może w prosty sposób poprawić nastrój każdego wielbiciela przekąsek, który ma ochotę na coś nowego i pysznego. * * * Mondelez Polska sp. z o. o. Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[2]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r. Mondelēz International Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Firma jest członkiem Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.   [1] https://www.nielsen.com/pl/pl/press-room/2018/favorite-polish-snacks.html [2] Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe). Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 – czerwiec 2018.

A to już wiesz?  Drobne formy makaronu Arrighi – idealne do lekkich potraw

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Joyfills - z miłości do przekąsek LIFESTYLE, Żywienie - Wszyscy kochamy przekąski – nieważne czy słodkie czy słone, chrupiące czy rozpływające się w ustach. Na rynku pojawiła się właśnie zupełna nowość. Joyfills od Mondelez Polska skradną serca wszystkich miłośników przekąsek.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy