LIFESTYLE Żywienie

KFC sprawdziło: Co czwarty Polak lubi kuchnię orientalną

KFC sprawdziło: Co czwarty Polak lubi kuchnię orientalną
Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. KFC, odpowiadając na te potrzeby, wraca z oczekiwaną przez klientów ofertą Orient Menu. W ofercie pojawiły się zupełnie nowe produkty: orientalne Zingery oraz aromatyczny Shake o smaku

Data publikacji: 2017-04-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KFC sprawdziło: Co czwarty Polak lubi kuchnię orientalną
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. KFC, odpowiadając na te potrzeby, wraca z oczekiwaną przez klientów ofertą Orient Menu. W ofercie pojawiły się zupełnie nowe produkty: orientalne Zingery oraz aromatyczny Shake o smaku wiśni.

KFC sprawdziło: Co czwarty Polak lubi kuchnię orientalną LIFESTYLE, Żywienie - Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. KFC, odpowiadając na te potrzeby, wraca z oczekiwaną przez klientów ofertą Orient Menu. W ofercie pojawiły się zupełnie nowe produkty: orientalne Zingery oraz aromatyczny Shake o smaku wiśni.

Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. KFC, odpowiadając na te potrzeby, wraca z oczekiwaną przez klientów ofertą Orient Menu. W nowej odsłonie obok Sałatki Orientalnej, Twistera i Bites’ów pojawiły się zupełnie nowe produkty: orientalne Zingery oraz aromatyczny Shake o smaku wiśni. Kulinarne gusta Polaków ewoluują. Chętniej jadamy poza domem i coraz częściej decydujemy się na potrawy z różnych zakątków świata. Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie KFC w marcu 2016 roku. Wynika z niego jednoznacznie, że poza tradycyjną kuchnią polską oraz włoskimi przysmakami, bardzo lubimy kuchnię orientalną. Aż 25% Polaków stawia na smaki Azji. Wychodząc naprzeciw tym upodobaniom, KFC wraca z ofertą Orient Menu. Orientalne smaki w KFC Chrupiący kurczak został połączony z niecodziennymi dodatkami, które przywodzą na myśl daleką Azję. Sezam i słodki sos teriyaki sprawią, że każdy może poczuć się jak w podróży do Japonii. Wyjątkowy smak Dalekiego Wschodu odnajdziemy teraz we wszystkich orientalnych propozycjach: lekkiej sałatce, zakręconym Twisterze, sycącym Boxie z ryżem i kurczakiem oraz zupełnie odmienionym Zingerze, w tradycyjnym rozmiarze lub na większy głód – z podwójną porcją kurczaka. Wiśniowe orzeźwienie W kulinarną podróż do Kraju Kwitnącej Wiśni, gości KFC zabierze jeszcze jeden przysmak – gęsty i orzeźwiający Shake. Nowa, wiśniowa odsłona mlecznego napoju przypadnie do gustu wszystkim zabieganym, którzy szukają orzeźwienia w coraz dłuższe i cieplejsze dni. Oferta KFC to doskonały sposób, aby jeszcze przed wakacjami przenieść się na chwilę do gorącej Azji. Smaki orientu są na wyciągnięcie ręki i czekają na odkrycie w restauracjach KFC w całej Polsce. O badaniu Badanie zostało zrealizowane dla KFC w dniach 11.03-14.03.2016 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowych SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 801 ankiet z osobami pracującymi, w wieku 25-39 lat z miejscowości o wielkości 50 tys.+

A to już wiesz?  Catering dietetyczny idealny dla kulinarnych… ignorantów

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
KFC sprawdziło: Co czwarty Polak lubi kuchnię orientalną LIFESTYLE, Żywienie - Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. KFC, odpowiadając na te potrzeby, wraca z oczekiwaną przez klientów ofertą Orient Menu. W ofercie pojawiły się zupełnie nowe produkty: orientalne Zingery oraz aromatyczny Shake o smaku wiśni.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy