LIFESTYLE Żywienie

Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król – #ScaryClownNight w Burger King!

Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król – #ScaryClownNight w Burger King!
Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma darmowego

Data publikacji: 2017-10-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król – #ScaryClownNight w Burger King!
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma darmowego Whoppera!

Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król - #ScaryClownNight w Burger King! LIFESTYLE, Żywienie - Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma darmowego Whoppera!

Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma darmowego Whoppera! #ScaryClownNight to kolejny halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej z amerykańskich restauracji sieci, która na jedną noc przebrała się za ducha konkurencji. Tym razem każdy, kto pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce przebrany za klauna, otrzyma w nagrodę darmowego burgera. Akcję promuje film reklamowy „Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król”, który można obejrzeć pod adresem: http://bit.ly/2z3XHVR.        To nie pierwszy raz, kiedy Burger King wykorzystuje klauna w swojej kampanii reklamowej. Podczas ekranizacji kultowej powieści „To” Stephena Kinga, w niemieckich kinach można było zobaczyć dodatkową scenę. Czarnym bohaterem horroru był krwiożerczy klaun Pennywise, który terroryzował małe miasteczko. W scenie dodanej pomiędzy zakończeniem filmu, a napisami końcowymi, Burger King zamieścił przesłanie: „Nigdy nie ufaj klaunom!”, czym zarazem rozbawił wystraszoną widownię, a także po raz kolejny – wbił szpilkę konkurencji.   Akcja #ScaryClownNight została stworzona przez hiszpańską agencję reklamową LOLA MullenLowe. Przeprowadzona zostanie w restauracjach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Afryce Południowej, Argentynie oraz Brazylii. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król - #ScaryClownNight w Burger King! LIFESTYLE, Żywienie - Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma darmowego Whoppera!
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

A to już wiesz?  Wegetariańskie przekąski na grilla

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy