LIFESTYLE Żywienie

„Znajdź, wymień na nowego!” – Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej

„Znajdź, wymień na nowego!” – Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca

Data publikacji: 2019-02-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Znajdź, wymień na nowego!” – Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.

„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej LIFESTYLE, Żywienie - 4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.

4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.   Loteria konsumencka „Milion Grześków do wygrania” wystartowała z początkiem lutego. Każdy konsument, który znajdzie w promocyjnym opakowaniu Grześków hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków. Loteria potrwa do końca marca.   Emisje spotów reklamowych komunikujących zasady loterii zaplanowano w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN oraz stacjach tematycznych. W Internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VOD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i  nowoczesnym, pojawią się dedykowane materiały POS i specjalne standy.   Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Just, media zakupił Initiative. Szczegóły loterii oraz jej regulamin od 1 lutego na stronie: www.grzeski.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej LIFESTYLE, Żywienie - 4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

A to już wiesz?  Kulki z kurczaka z serem – nowość od marki Konspol

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy