LIFESTYLE Żywienie

„Stawiamy na produkty Eko” – Plany firmy Złoto Polskie

Data publikacji: 2018-01-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Stawiamy na produkty Eko” – Plany firmy Złoto Polskie
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

Wartość rynku ekologicznego w Polsce stale rośnie. Produkty określane mianem „zdrowa żywność”, organiczne, bio oraz eko są dziś dostępne niemal w każdym sklepie spożywczym czy supermarkecie.

„Stawiamy na produkty Eko” - Plany firmy Złoto Polskie LIFESTYLE, Żywienie - Wartość rynku ekologicznego w Polsce stale rośnie. Produkty określane mianem „zdrowa żywność”, organiczne, bio oraz eko są dziś dostępne niemal w każdym sklepie spożywczym czy supermarkecie.

  Wartość rynku ekologicznego w Polsce stale rośnie. Produkty określane mianem „zdrowa żywność”, organiczne, bio oraz eko są dziś dostępne niemal w każdym sklepie spożywczym czy supermarkecie. Wraz z tym trendem idzie firma Złoto Polskie, której flagową marką jest Olandia, producent olejów tłoczonych na zimno. Firma dynamicznie rozwija się – w 2017 roku urosła o ok. 40%. – W 2017 roku największym zainteresowaniem konsumentów cieszył się ekologiczny olej lniany  – produkt o najwyższej zawartości kwasów tłuszczowych Omega 3. To pokazuje tendencję, w której konsument przestaje kierować się tylko ceną produktu. Liczą się dla niego takie wartości jak ekologia, zdrowie, natura – komentuje Adam Wolniak. – Chcemy wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom. Już dziś produkty ekologiczne stanowią 70% naszej oferty i zakładamy, że proporcja ta będzie wzrastać na korzyść rynku ekologicznego – dodaje Adam Wolniak. Ponadto w 2017 roku świetnie sprzedawał się olej konopny, w tym konwencjonalny oraz ekologiczny. To z kolei przełożyło się na wzrost rzędu 40% rok do roku. Sieci handlowe nieustannie pracują nad półkami żywności z certyfikatem bio. Ekologiczne oleje Olandia są dziś dostępne m.in. w takich sieciach jak: Kaufland, Społem, Piotr i Paweł, E Leclerc czy Organic Farma Zdrowia. – W 2018 roku chcemy rozwinąć eksport i wszystko wskazuje na to, że do połowy roku zrealizujemy nasz cel. Inwestujemy w nowe maszyny oraz nieustannie pracujemy nad podwyższaniem jakości naszych produktów. Naszym wyzwaniem jest dopasowanie linii produkcyjnej tak, aby sprostać największym kontrahentom oraz rynkowi komercyjnemu – opowiada Adam Wolniak

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Stawiamy na produkty Eko” - Plany firmy Złoto Polskie LIFESTYLE, Żywienie - Wartość rynku ekologicznego w Polsce stale rośnie. Produkty określane mianem „zdrowa żywność”, organiczne, bio oraz eko są dziś dostępne niemal w każdym sklepie spożywczym czy supermarkecie.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #LIFESTYLE   #Żywienie